Zákaznická linka: (420) 604 754 754 nebo *55 z naší sítě


Přenos stávajícího telefonního čísla do sítě Skyfone

Přenést mobilní telefonní číslo do sítě Skyfone můžete od kteréhokoli českého operátora. Přenos mobilního telefonního čísla do sítě je zpoplatněn částkou dle platného ceníku. Při změně operátora a přenosu čísla dojde jen k minimálnímu přerušení služeb, protože k přenosu dochází v nočních hodinách. Přenos Vašeho telefonního čísla do naší sítě trvá zhruba 4 dny, případně dle Vaší dohody se stávajícím operátorem.

Návod, jak postupovat při přenosu čísla do naší sítě

  • 1. Kontaktujte svého stávajícího operátora a vyžádejte si ČVOP kód (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele).
  • 2. Vyberte si u nás požadovaný tarif a vytvořte objednávku, do které uvedete přenášené číslo a získaný ČVOP kód.
  • 3. Na základě Vaší objednávky Vám odešleme návrh smlouvy.
  • 4. Po přijetí Vámi podepsané smlouvy začíná proces přenosu Vašeho telefonního čísla do naší sítě.
  • 5. Doručíme Vám novou SIM kartu ještě před vlastním přenosem čísla.
  • 6. O průběhu přenosu budete informování SMS zprávami s přesným datem samotného přenosu.
  • 7. Poté vyměníte SIM karty ve Vašem mobilním telefonu a vítejte v síti Skyfone.

Jak získám ČVOP od svého stávajícího operátora?

T-Mobile

Předplacená karta
Zavolejte na linku *4603 a po spojení s operátorem si vyžádejte ČVOP.

Paušální zákazník
Navštivte prodejnu společnosti T-Mobile.
Pošlete písemnou výpověď na adresu společnosti T-Mobile.

Telefónica O2

Předplacená karta
Zavolejte na linku 800 020 202 a po spojení s operátorem si vyžádejte ČVOP.

Paušální zákazník
Navštivte prodejnu společnosti Telefónica O2.
Pošlete písemnou výpověď na adresu společnosti Telefónica O2.

Vodafone

Předplacená karta
Zavolejte na linku *077 a po spojení s operátorem si vyžádejte ČVOP.

Paušální zákazník
Navštivte prodejnu společnosti Vodafone.
Pošlete písemnou výpověď na adresu společnosti Vodafone.

Tesco Mobile

Odešlete SMS zprávu ve tvaru „CVOP(mezera)PUK“ na číslo 999 346. ČVOP kód Vám dorazí obratem formou SMS zprávy.
Kód PUK je 8 místné číslo a naleznete ho po setření ochranné plochy na plastové kartičce, ze které jste vyjmuli stávající SIM kartu!

BLESKmobil

Odešlete SMS zprávu ve tvaru „CVOP(mezera)PUK“ na číslo 999 340. ČVOP kód Vám dorazí obratem formou SMS zprávy.
Kód PUK je 8 místné číslo a naleznete ho po setření ochranné plochy na plastové kartičce, ze které jste vyjmuli stávající SIM kartu!

Mobil CZ

Zavolejte na linku 3333 a vyžádejte si ČVOP prostřednictvím automatického hlasového systému (pod volbou 5).

Kaktus

O ČVOP si můžete snadno požádat přímo v samoobsluze Kaktus. ČVOP Vám bude poté doručeno SMS zprávou.

Ostatní mobilní operátoři

Kontaktujte svého stávajícího mobilního operátora na jeho infolince, případně tyto informace naleznete na jeho webových stránkách.

Pokud si nevíte rady, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na čísle (420) 604 754 754 nebo *55 z naší sítě v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin.

Back to Top

Facebook